BEZPIECZNE PŁATNOŚCI W NASZYM SKLEPIE

przelewy24-logo.png?1407927668

Bezpieczeństwo w Przelewy24

Najważniejszą instytucją czuwającą nad bezpieczeństwem płatności internetowych w Polsce jest Komisja Nadzoru Finansowego (KNF). Jeżeli operator współpracuje z KNF, można go uznać za wiarygodnego dostawcę usług płatności mobilnych. Rekomendacja KNF wprowadza minimalne wymogi, które dostawcy bramek płatności są zobowiązani stosować. Przelewy24 jest pod nadzorem KNF, dlatego większość klientów nie boi korzystać się ich usług.

Zgodnie z rekomendacjami KNF, każda transakcja płatnicza powinna mieć nadany numer porządkowy i znacznik czasowy. KNF obliguje Przelewy24 również do tego, aby narzędzia służące do uwierzytelniania oraz oprogramowanie były w pełni bezpieczne. To oznacza, że tego typu procesy powinny się odbywać w zaufanym środowisku informatycznym. Dostawcy usług płatniczych są zobowiązani do potwierdzania klientom zainicjowania płatności internetowej oraz dostarczania im informacji mających na celu zorientowanie się, czy transakcja została zainicjowania i wykonana prawidłowo.

Dokładnie tak jest z bezpieczeństwem w Przelewy24, który przestrzega wszystkich zasad dotyczących organizacji procesów płatności internetowych i stosuje szczególne środki kontroli w tym zakresie.

Przelewy24 ma również certyfikaty potwierdzające przestrzeganie wysokich standardów bezpieczeństwa:

  • Payment Card Industry (PCI) Data Security Standard (DSS),
  • Thawte – Certyfikat SSL,
  • McAfee Secure.

Biorąc pod uwagę wprowadzone standardy w zakresie bezpieczeństwa w Przelewy24, klienci mogą mieć gwarancję:

  • poufności danych osobowych, w tym numeru telefonu, adresu e-mail, numeru karty,
  • bezpieczeństwa danych do logowania (PIN, login i hasło),
  • poprawnej identyfikacji i autoryzacji w celu ustalenia tożsamości nadawcy i odbiorcy płatności.

Pamiętajmy, że prawidłowe dokonywanie transakcji zwiększa zaufanie klientów, którzy nie mają oporów przed kupowaniem i płaceniem przez internet. Korzystają na tym wszyscy uczestnicy transakcji, czyli sklepy, klienci oraz dostawcy usług płatności online, którzy mogą się rozwijać i dostarczać coraz lepsze rozwiązania.